Kontynuując nasz wywiad z pracownikami warszawskiego serwisu, pytamy jakie są zalecenia producenta, które mają zapobiec powstawaniu kosztownych awarii. – Przede wszystkim należy pilnować się z wymianami oleju. Nie może być tak, że samochód przyjeżdża do nas z olejem wlanym jeszcze w fabryce, na którym kierowca przejechał ponad sto tysięcy kilometrów. – mówi mechanik. Tak właśnie powstają uszkodzenia wewnątrz silnika, typu wypalanie się zaworów, niszczenie powierzchni panewek, a nawet wyginanie korbowodów. Niestety, ludzie robią tak z oszczędności i nie korzystają z fachowej pomocy, nawet mimo tego że pod domem mają serwis Chrysler Warszawa oprócz tego pełna jest różnego rodzaju lokalnych, partackich warsztatów, do których kierowcy jeżdżą zamiast odstawić auto do profesjonalnego serwisu producenta. – mówi dalej pracownik. – Kiepska jakość obsługi jaką serwują klientom takie zakłady powoduje, że samochody później trudno jest przywrócić do pełnej sprawności, a klient narażony jest na ogromne koszta.