Aby śledzić swoją przesyłkę proszę postępować według poniższej instrukcji:

  1. Do śledzenia Państwa zamówienia niezbędny będzie numer nadanej przesyłki. Numer nadanej przesyłki znajdą Państwo w mailu potwierdzającym zakończenie realizacji zamówienia, który wysłany zostanie na adres email podany podczas składnia zamówienia. Jeżeli nie otrzymali Państwo takiego maila, proszę upewnić się, iż przesyłka została już nadana, w ty celu proszę skorzystać z zakładki Status zamówienia.
  2. Jeżeli Państwa zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej proszę skorzystać z poniższego linku i postępować według instrukcji zamieszczonej na stronie www.emonitoring.poczta-polska.pl
  3. Jeżeli Państwa zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem Kuriera DPD proszę skorzystać z poniższego linku i postępować według instrukcji zamieszczonej na stronie www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke