Poszukując dobrej firmy kurierskiej w Warszawie i okolicach mamy oczywiście bardzo szeroki wybór. Można wręcz przebierać w ofertach, dopasowywać je do swoich potrzeb, podpisywać, negocjować i renegocjować umowy. Zawsze jednak okazuje się, że prawda o firmie kurierskiej wychodzi dopiero „w praniu” i wtedy tak naprawdę dowiadujemy się, czy mamy do czynienia z solidną „kurierką” czy firmą stawiającą na niskie ceny i niską jakość.
Przeszukują zagadnienie „firma kurierska Warszawa” warto zwrócić uwagę na jeden drobny szczegół, który niekiedy kładzie się długim cieniem na jakość wykonywanych usług. Chodzi o pozornie bardzo prozaiczną rzecz, czyli telefon do klienta. Okazuje się bowiem, że niektóre firmy kurierskie nie mają tego „drobiazgu” w umowie i telefon do klienta w przypadku problemu z doręczeniem zależy wyłącznie od dobrej woli kuriera. I niestety (zbyt) często okazuje się, że kurier zwraca paczkę do sortowni, a jej odbiorca był w tym czasie na chwilę u sąsiada, w sklepie lub po prostu nie słyszał pukania do drzwi. Przesyłka dociera dwa dni później, a jeden telefon załatwiłby sprawę…